Födelsedag

Ja trevligt sätt att fira sin födelsedag på idag. Nämligen köra ner en massa saker till Örebro. Men nu är det gjort i alla fall. Alla grejer som är nödvändiga finns nu där nere. Skönt de.
Men jag måste säga att Örebro är en väldigt fin stad så jag kommer nog trivas där. Och universitetet är väldigt nice.

Sen i helgen så har jag varit i stockholm och jag kan säga att det var underbart...såg nämligeb coldplay...dom är så sjukt bra. fick bra platser också :P var som närmast chris martin 1,5 meter. För vi stod längst fram vid det vänstra podiet och han var ut där flera gånger och sen så gick dom ner där när de skulle till den andra scenen. Nice som fan och många fina bilder. Spelade in på film också men min kamera klarade inte det höga ljudet så ljudet vart bajs men bilden blev bra. Och på Mollys kamera var det tvärt om. hahaha!!
Sen spelade dom THE SONG....Green eyes. Älska den låten....min låt.
Och dessutom en tribute till Michael Jackson...de sjöng Billy Jean...en magisk kväll helt enkelt.

De gjorde även mobilvågen och kastade gula ballonger på alla under låten yellow. Och så klart alla fjärilar som sköts ut. Nice har sådana i hela väskan nu. Men en liten läskig sak är att 4 tjejer som stod typ 1,5 meter från mig började typ spy och svimma så vakterna fick bära iväg dom precis innan konsterten började. först en sedan en minut senare så var det en till osv osv... Illa.
Efter konsterten så fick alla skivor också som hette right left right left right nice.. typ live skiva. När vi stod och väntade på dem så började de kasta ut dom och en snubbe som stod bakom tyckte att om han fick en i ögat skulle han stämma Coldplay...haha

Men jag säger bara en sak,.,,,Stockholmare är hetsiga. Man blir lite rädd...alla går fan in i en och puttas och håller på. Inte försiktiga och ödmjuka här inte. Nej absolut inte.

Kommentarer
Postat av: natti

hahahah då kan du tänka dig hur det är för mig varje morgon i rusningstrafiken i tbanan osv. Tur att man är någelunda lång annars hade jag vart mos efter första dagen här alltså :P

2009-08-26 @ 21:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0