How I met your mother

Yes gårdagen bjöd på mycket roligt. Tyvärr så har jag vänt på dygnet  vilket inte alls är bra nu när man tänker på det. Men okej jag får väl leva med det.
Hur som helst vart det filmkväll hela dagen igår. Från kl 17-06. Jag och Christoffer plöjde igenom första säsongen av "How I met your mother" och den serien är grym. Så vi köpte massa chips, dipp och godis och satte oss sedan för att kolla. Sen åkte vi visserligen till affären en gång till för att köpa grejer så vi kunde göra banana split också. Det är så sjukt jävla gott.

Så efter sista besöket på Ica Maxi så började vi dricka lite istället. Drack whiskey och cola tills whiskeyn tog slut och övergick därefter till vanilj vodka och cola vilket var sjukt jävla gott. Smakade som den där vanilla coke ungefär. Och den tycker ju jag om i alla fall. Så ja om vi säger så här så blev det kanske lite FÖR mycket där i slutet men roligt var det i alla fall.
Tog min sista grogg vid kvart i sex och sen gick jag hem.
Måste nog jobba på det där med att lägga mig i tid alltså. Hörde folks väckarklockor ringa när jag gick hem och DÅ är det illa.

lite synd att jag drack igår då jag fick ta syrrans bil idag. Vilket inte gick så jävla bra eftersom jag inte kunde köra den då. Men får ta bilen istället för bussen i morgon i alla fall.
För i morgon precis som idag så har jag varit och hälsat på min gudson. Han är ju så sjukt söt måste jag säga. Inga tvivel om den saken. Han hade blivit lite mörkare nu än när jag såg han sist och till och med lite större. Och om jag får säga så, lite grinigare också och mycket hungrig. Men ja det är väl så bebisar är, bara att lära sig.
Men det är det sköna när man bara är gudmor och det inte är ens egen unge......man kan lämna ifrån sig han när han blir för grinig. Perfekt med andra ord.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0