Örebro Universitet

Ja då var man antagen till universitetet...så Örebro universitet nästa då. Äntligen säger jag bara. Fan va läskigt det var där ett tag....man såg att andra urvalet var klart, gick in på sidan och bläddrade neråt. Såg att det stod struket, struket,struket och sen så stod det helt plötligt ANTAGEN. Jag tror jag höll på att skrämma skiten ur personen som var närmast mig då. Jag tror nämligen att jag gjorde ett glädjeskrik eller nått. Han trodde att jag var helt knäpp i huvudet. Och det var jag kanske. För jag blev hur lycklig som helst och kunde inte sitta stilla alls.
Hoppa upp och ner ett tag är inte normalt beteende. Men sen är ju inte jag så normal heller men va fan gör det.

Ja så nu i morgon ska jag ringa Örebro bostäder och se vad vi kan hitta för något. Hoppas det löser sig med lägenhet. Jag skulle ju vilja ha inflyttningsdatum den 15 Augusti av en rad olika anledningar. Främst två anledningar. Men får jag inte det så är det så. Det är inte hela världen inte. Det löser sig på ett eller annat sätt. Sen måste jag fixa csn också. Känns som att det är mycket som behöver ordnas. Varför är inte min syster i Sverige nu när jag behöver henne. Äh allt ska man få fixa själv. Men klart man klarar det.

Nu måste jag ärligt säga att mitt liv inte kan bli mycket bättre. Nästan allt går som jag vill. Helt underbart. Men jag har bara en sak att säga om det,,,,,,,,LAGEN OM ATTRAKTION!!
Så är det bara. Lika bra att det får fortsätta på det här spåret. Ingen idé att det ska vända nu inte.




God it feel so good,
It just feels so good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0