Studentlitteratur

Ja nu har det varit en allmänt jobbig dag. Har fixat och bytt connector i Mollys nintendo vilket tog en halv evighet och inte ville precis som jag ville. Men envis som jag är så fixade jag det ändå. Och nu funkar det i alla fall. Så hon blev glad och det var ju det viktiga.
Sen vart det till att ränna runt på kupolen överallt. Det måste jag säga var rätt jobbigt. Ingen bra dag alls idag. Hoppas det blir bättre i morgon. Men nu ska vi inte tänka negativt för då kommer det bara mer negativa saker och det vill vi ju icke. Så nu ställer vi om och ser på det positiva. Och det är att jag har börjat kolla lite vad jag behöver fixa med tills jag börjar skolan. Och som jag ser det borde dom ju faktiskt skicka ut litteraturlistor och det brukar dom ju göra. Så jag hoppas på det. Har dock kollat igenom lite på hemsidan och det ser ut som att en hel del pengar kommer gå till böcker. Men va fan det hör väl till det här med att börja plugga antar jag.

Det börjar faktiskt bli lite läskigt nu om jag ska vara helt ärlig. Man känner sig nästan gammal nu när man ska börja plugga på universitetet. Och det känns lite halvt overkliget. Man kan inte riktigt sätta sig in i situationen. Men jag tror att det kommer vara hur kul som helst. hela första månaden är det massa rolligt som händer på universitetet. allt från utomhusbio till föreläsningar och fester. Kommer bli hur nice som helst.

Nästa vecka anser jag också kommer bli väldigt kul faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0