plugg

Helgen var i alla fall bra. Söndagen var det fotbollsträning en stund och efter det mådde man mindre bra. Fattar inte men jaja...blev i alla fall till att titta på fotboll med trevligt sällskap. Tyvärr så vann ju inte mitt lag och det fick jag höra ett x antal gånger. Tur att du är söt alltså.
Veckan har varit lite halvjobbig dock då det bara har varit plugg. Men jag har bestämt mig för att jag SKA klara den här tentan. Inge snack om den saken. Jag vet att jag kan bara jag kör igång. Och det ska jag. Eller det har jag till och med gjort och i morgon blir det mer.
Har till och med gjort lite annan nytta denna veckan också. Var till läkaren och fick äntligen bekräftat vad som är fel på min nacke. Så det är skönt att äntligen få ett namn på vad det är även fast jag egentligen redan visste det. Men som sagt skönt ändå.
Nu är det en röntgen i morgon och sen blir det rehab ett jävla tag framöver. Hoppas det blir bättre bara.

Men nu är det bara till att köra igång och plugga och hoppas att veckan går fort så man får ha tentan överstökad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0