Första snön

I tre dagar har man nu suttit och pluggat 8-10 timmar om dagen. Har varit sjukt jobbigt. Men jag tror att det har lönat sig i alla fall. Har lappar uppsatta i hela mitt rum så jag inte glömmer något. Och nu är tentan om några timmar så vi får se hur det går.
Men igår fick jag en paus i alla fall. Gymmet först med Helen och Amanda. Helen jobbar på med mig men Amanda är ju bara där för att sitta still och kolla på killarna. Typiskt Amanda att komma med den ursäkten men vi tycker om henne ändå.
Sedan snöade det ju massor igår.Eller ja massor och massor. Det kom lite snö som la sig på marken i alla fall. Så jag, Helen och Nathalie gick ut och byggde årets första snögubbe. Han blev mycket fin men jag kan meddela att han är död nu.

 

 

 

 

Elin kommer du ihåg:

"Men det finns inga mer hål. Ja men gör ett till då för fan"


Kommentarer
Postat av: Elin

Nu finns det ett till! :)

2009-11-05 @ 11:55:34
URL: http://elinhu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0