New moon!

Ja nu har jag äntligen sett den. Inatt såg vi den efterlängtade filmen. Dock var det tyvärr mycket från boken som de inte hade med som jag hade velat ha med. men jaja så går det när man läser böckerna först. Men det är ju ganska svårt att låta bli. Mycket snygga killar och mycket avklädda killar i alla fall det kan jag lova. Nu kommer nog de flesta tjejerna som var där drömma om det några dagar framöver.
Men att komma hem kl 03 och sen ha föreläsning kl 8 är inte helt okej. Jag var sjukt nära att inte gå men gjorde det ändå. Satt och halvsov genom hela föreläsningen och så skulle läraren så klart dra ut på tiden 10 minuter extra bara för att jävlas. Men fick hur som helst gå hem och sova sen.
Har precis gått upp nu och klockan är 15.52. Hum inte helt okej. Kommer jag kunna sova inatt tro?
Det får vi se. ska i alla fall klä på mig och äta lite sen ska jag gå och underhålla Panty en sväng på bibblan.

Ikväll blir det myskväll med elin. Laga mat och se på up. så det blir mycket lugnt och det behöver jag. Det där med att festa har faktiskt inte tilltalat mig så där jätte mycket dom senaste veckorna. Usch jag börjar bli lite tråkig tror jag. Men kan ha att göra med att det är sjukt mycket plugg och sjukt lite energi till övers.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0