Tisdag 17/11-09

Ja idag har jag haft en sjukt trevlig dag. Var jätte rolig föreläsning om metabolismen som jag fattade allt. Det händer inte ofta. Men det var jätte kul och vi hade en sjukt bra föreläsare. Hon gick igenom så att vem som helst skulle fatta. bättre det än de där jävla föreläsarna som idiotförklarar en. Fick för första gången vara i gymnastikhuset också. trevlig sal faktiskt måste jag säga. Lite kall dock.

Och då är ju frågan. Vad är det med mig och Elin och alltid springa på Mr blue eyes. Det spelar ingen roll vilken dag det är utan man springer på han ändå. Jaja.. bara att gilla läget.
Lite roligt är det ju faktiskt.

Och jag skulle ha varit till gymmet och till bion idag men som det ser ut nu så blir jag dissad på båda planen så. Tack för den.

Men snart så är det faddermöte i alla fall. ska dit med Elin och Frida och vi ska beställa tröjor. Det är i alla fall något som kommer bli kul. Man skrattar alltid på dessa möten.


"Man spelar inte säckpipa på en fårlunga"

Bara så ni vet.



Är så där nostalgisk igen. Det är något med mig och den här hösten. Men det är mycket trevligare att ha någon att vara det med. Men man kan inte få allt här i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0