Zombieland

Tentan är nu avklarad, ÄNTLIGEN säger jag bara. Känns hur skönt som helst. Vart positivt överraskad då jag fick se tentan och satt och log genom hela skiten för att den var precis som jag ville att den skulle vara. Känns som att det gick skitbra och att jag kommer klara den.
Efter tentan var det bara att bege sig hemmåt i snövädret. Jag klagar absolut inte på att det snöar. Att det nu regnar klagar jag däremot på.

Sen fick jag finbesök innan vi åkte ner på stan och såg zombieland. Jag måste bara säga att jag älskade den filmen. Hur jävla bra som helst var den. Satt och skrattade genom hela filmen typ. Den var underbar. Se den.

 

Känns som att det kommer bli sjukt mycket bio denna månaden. Har som sagt sett zombieland och nästa vecka blir det Michael Jackson, This is it och veckan efter det är det twilightkväll. Underbart kommer det bli.

Tack för sällskapet förresten. Var mycket trevligt.

 

Dessutom har jag nu gjort slut på 1300 kr på böcker. Inte helt okej måste jag säga. Var tvungen att köpa till den nya kursen som börjar på månad. Nämligen anatomi och fysiologi. Kommer bli roligt tror jag i jämförelse med denna kursen som vi hade nu.
Dessutom så har de flyttat faddermötena till tisdagar....3 st framöver nu vilket betyder att jag kommer hinna gå på 3 faddermöten och det betyder att jag kommer vara fadder till våren. längtar redan till vinbrännbollen, I SNÖ!!!

Men nu alla glada så ska jag fixa lite innan lilla Panty kommer och vi ska ha filmnatt. Lite girltalk och så. ska bli mycket trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0