Borlänge 8/10-09

Äntligen hemma. Skönt att få njuta av pappas mat igen. Pratade precis med min kära vän Hasrat och bestämmde att jag ska komma till Falun i morgon och pussa lite på min gudson. Har inte sett honom på en och en halv månad och det är inte riktigt okej faktiskt. Vad är jag för en gudmor då om jag inte hälsar på honom. Och då får jag dessutom en anledning att gå och shoppa lite i morgon också. Måste få köpa något sött åt honom.



Och för att avsluta dagen:

"Jag tror starkt att jag har börjat utveckla hjärnceller."



Amanda denna är till dig!! För att du tycker om den av någon konstig anledning.


Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Hehe, ja du det undrar jag med! :P

2009-10-09 @ 20:15:13
URL: http://bloggis.se/elinhu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0