Forskningteori. Tisdag 6/10-09

Visst kan man få lite fix ideér ibland. det vill jag lova. Blev att gå ut och gå vid nio halv tio tiden igår kväll. Amanda fick den idén. Så vi drog med oss David, David och Eric. Gick ner till Behrn arena och tillbaka sen. Och väl tillbaka hittade vi även på Adam och så tog vi en vända upp till Grankottevägen.
Så vi fick lite motion i alla fall.... Och det skulle inte förvåna mig om Amanda har hjärnskakning efter det hon fick utstå under promenaden.
"Om månen är en ost så är jag president i USA, Månen är en ost så jag är president i USA"
Så hur är det egentligen med det här med att träna när man har ont i halsen? Kan man göra det eller är det rent livsfarligt..Känns som jag har en kaktus nedtryckt i halsen men jag vill fortfarande träna. Får fundera på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0