Måndag 12/10-09

Detta var en väldigt stressig dag. Minst sagt. Dock började dagen med att Kerim vår general kom in på vår föreläsning för att informera om att det är något som kallas Hotellkampen. Där ska man få dit så många som möjligt från sin sektion. Och eftersom jag är trogen serumare så är det självklart att jag kommer dit för att stödja min kära sektion. Plus att jag ska ragga lite mer folk att följa med. Det enda man behöver är en serum ID bricka. Så klart att Serum vinner, det behöver vi inte ens diskutera.

Efter dagen så var det kalas som gällde. Amanda den knäppa ungen hade tjatat hela dagen till Helen om att hon skulle baka tårta och skit till sig själv för hon fyllde år. Helen försökte övertala henne till att plugga eller något istället. Det gick inte så bra. Så hon skrev till mig hela tiden för uppdateringar. Till slut blev man lite trött på Amanda och skrev till Helen att be Amanda dra åt helvete och sen låser vi in henne på rummet. Kanske inte menat så brutalt men vad gör man inte för att överraska sin vän.
Åkte och handlade grejer till tårtan och när vi kom hem var vi helt enkelt tvugna att säga till Amanda att du får stanna på ditt rum i ca 2 timmar. När hon sedan kom ut från sitt rum var allt klart och det såg ut så här:

 

 

Födelsedagsbarn! =)

 

 

 

 

 

"Det går att få fast smörgåsar på väggen men då måste man kasta hårt."

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0