Nöjesfabriken

Helgen i karlstad har varit mycket trevlig. Shoppade med Jooooooooohanna igår. Var meningen att HON skulle hitta saker men varför blir det då alltid så att det är JAG som hittar saker istället. Det kan man verkligen undra tycker jag. Men har äntligen köpt en mer passande väska som jag kan använda när jag går ut i alla fall. Enda vettiga inköpet om jag får säga det själv.
Kvällen vart mycket bra till slut i alla fall. Åt tacos innan vi åkte hemifrån. Underbart gott faktiskt. Sen bar det av till Herrhagen. Träffade där massa trevliga människor.
Inne på nöjes var det betydligt störra än vad jag trodde att det skulle vara faktiskt. En gammal fabrik  som nu är uteställe. Som johanna skulle ha sagt "4 av 5 toasters". Träffade även på en gammal klasskompis till mig som jag gick högstadiet med. Jag säger bara det, världen är alldeles för liten. Men det var hur som helst väldigt trevligt. Sedan träffade jag även på en  kille väldigt hastigt som frågade: "Känner du Koja?". Och ja då kan man ju fråga sig, finns det mer än en Koja och om det nu fanns det hur stora är oddsen att dom frågar just mig som känner en? Inte så stora. Tyvärr fick jag inte tid till att ta reda på vem han var.



Sen fick jag för 300 gången höra att jag ser ut som Gwynet Paltrow. Alltså jag ser det faktiskt inte. Inte johanna heller. Men hon som sa det sa de ungefär 30 gånger och sade även att hon ville ta kort på mig och skicka in till nå look a like. Lite roligt faktiskt.




Snart bär det av hemmåt igen. Bussen går kl 15.15 och 16.40 landar jag i Örebro igen. Kvällen hoppas jag på kommer bli mycket bra.



"Jag sliter! jag försöker skilja på de olika teorierna… Nu har jag kommit till stadiet då jag tycker att alla säger samma sak och att de förmodligen har rätt allihop"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0