Plugg, plugg, plugg och mera plugg

kvällen igår var mycket trevlig igår. Var först till gymmet en vända. Gick hur bra som helst. Sen så vart det en väldigt lång promenad. Gick vid halv elva kom hem igen vid halv två.
Mina tår var isbitar men va fan det kan jag leva med faktiskt. Nu känner man sig väldigt nyttig i alla fall.

Dagen har bestått av statistik...mycket roligt eller inte. Efter det satt vi dock och skrev klar nån skit som ska göras, samtidigt som vi hade allsång. Jag, Elin och Sara satt och sjöng till Rufus Wanwrigth - Halleluja. Kan ha sett roligt ut för dom som gick förbi. Allsång i Prismahuset så att säga.
Plus att dom hade farliga bakelser i kafeterian.



Har faktiskt varit till sjukgymnasten idag också. Mycket bättre sjukgymnast än den jag hade i Falun. Han började med att fråga allt kring min skada och sen tryckte och klämde och drog han i mig. Sen sa han något helt otippat. Jag trodde han skulle säga gör dom här övningarna,,,lalala eller nått. Han sa att vi skulle påbörja en behandling. Han satte fast några typ elektroder eller nått på min rygg och nacke som gav stötar och sen lämnade han mig där typ en kvart. Det var ganska skönt faktiskt. Sen fick jag massage, och vem säger nej till det. Sen kom något som var ännu skönare för min nacke och rygg. Han knäckte nämligen hela min rygg och nacke. Sjukt skönt var det...man kände sig som en ny människa efteråt.
Så nu jävlar ska vi får fason på detta.

Ikväll blir det fest också. Eftersom det är hotellkampen så ska man till Strömpis och stödja serum så klart. Blir tydligen förfest i vår korridor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0