söndag 11/10-09

Först hade ju Pärla sagt att jag inte skulle dricka för mycket på lördagen så jag inte skulle bli bakis när jag skulle åka bil i ca 6 timmar. Mitt svar på det var: "Jag blir aldrig bakis". Han bara skrattade åt mig och sa att han skulle spela in det där. Absolut sa jag inga problem. Och då kan man ju undra. Blev jag bakis eller ej?
Okej jag har varit bakis typ en gång i hela mitt liv. Det kan jag leva med för jag hade rätt....redan kl 8 var jag uppe på morgonen och var jätte pigg. Enda problemet var att jag var törstig men vem fan är inte det efter en utekväll.
Somnade i bilen trots att jag har svårt för det och vaknade inte förän jag blev väckt av mobilen som ringde strax utanför hudiksvall.
När vi sedan var några kilometer utanför Gävle kan jag säga att vi körde om Thomas Di Leva. Det var faktiskt ganska kul. Han kör inte som en man om man säger så. Fattades bara att bilen var rosa så skulle det vara komplett. Lite kul faktiskt. Morsans kommentar var:

"Fan Pärla sakta ner så han åker om oss sen kan vi åka förbi han igen, veva ner rutorna och sjunga vem ska jag tro på"


Kom sedan hem till Borlänge lagom så jag kunde ta 16 tåget tillbaka till Örebro. Sjukt skönt att man hann en vända till gymmet också. Känner att jag verkligen behövde det efter allt supande under helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0