Strömpis 14/10-05

På kvällen blev det Strömpis så klart. Eller ja först var det till att kolla på fotboll Sverige - Albanien som vi vann med 4-1 tyvärr gjorde det ingen skillnad efter som det oskillade laget Malta förlorade mot Portugal med 4 - 0 bye bye VM så att säga. Nu måste man ju hitta något annat lag att hejja på för nog fan i helvet ska man se VM i alla fall.

Efter detta tog vi bussen ner från Grankotten och i Tybble hoppade Elin och gänget på. Elin var inte måttligt full och detta skyllde hon på mig i och med att jag hade blandat spriten och för att det var så sjukt gott. Ja jag frånsäger mig allt ansvar.
Men väl inne på Strömpis gick tiden sjukt fort. Fattar inte riktigt vad vi gjorde men jaja. Plötligt skulle vi hem i alla fall. Var hur som helst trevlig med undantag för en sak. Fattar inte hur fan man kan kläcka ur sig något sådant. Blir bara så jävla förbannad. Det är inte okej!
Men kvällen var hur som helst trevlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0