Strömpis 7/10-09

Ja här hade man planerat en hemmakväll. Var meningen att man skulle plugga lite och tvätt samt ta en vända till gymmet. Men så blev det inte. Av någon konstig anledning. Fick hur som helst sova ut i alla fall. Vi var i alla fall på sektionsmötet för serum och det var väldigt trevligt. Frida följde med även hon. Och vi fick reda på massa nyttiga saker. till exempel när första faddermötet är. Och tror ni inte att det är den 22 oktober. Så jävla klart. Bara för att jävlas med mig.
Samma dag som jag åker ner till Lund nämligen. Men okej man måste gå på minst tre möten för att bli fadder och det ska man väl kunna klara av känner jag. Så upptagen borde jag inte vara resten av terminen.

Så fick man hur som helst reda på att massa folk skulle ut och partynerven blev på helspänn. Självklart var jag ju tvungen att hitta någon som ville gå ut med mig då också. Så klart lyckades jag med det. Pluggar man på universitetet så är det ALLTID någon som festar. Vissa mer än andra så klart men ändå. Helen, David och Nathalie skulle ut.
Så det blev utgång på Strömpis. Kul var det men kan meddela att det där med att hitta folk när man är ute är inte det lättaste. Men när man väl gör det så är det kanske värt de.
Gick ifrån Strömpis kl 2 ungefär....kl 6 var jag hemma. Hur nu det gick till, tror det hade å göra med att jag ville käka på max och kanske för att vi stannade en vända.
Trevligt var det i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0