Tisdag 13/10-09

denna dagen har varit sjukt jobbig faktiskt. Suttit i skolan från 10 till 16.30 typ och skrivit. Inte helt kul för vi blev inte ens klara. Så det är bara att fortsätta i morgon. Jag vill inte mer. Men tyvärr har jag inget val eftersom jag åker till Lund nästa torsdag.
Men en bra sak med dagen är att jag och Elin i alla fall har inhandlar alkoholen tills i morgon då det blir Strömpis. Härligt.
Nu däremot ska vi inte vara fullt lika onyttiga utan nu är det gymmet som gäller. Härligt ska det bli. Amanda följer ju till och med. Trots att hon är lite seg och alltid ska ha Ipoden i öronen så kan det vara roligt att ha henne med. Nej nu ska jag vara lite snäll. Hon är ju 89% sad idag.
Får ta och gå över till hennes rum istället och klia henne bakom öronen eller något så blir hon kanske lite glad i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0