Träning

Det här mer träning verkar vara ett förekommande fenomen mellan studenterna vid örebros universitet. Är det bara jag som har fått för mig det eller tränar faktiskt 99% av alla studenter på ett eller annat sätt?
Ja vi har då som många andra lyckats haka på trenden. Känns som man i alla fall har tid med det i och med att man "bara" går i skolan och slipper jobba som man alltid gjort innan.
Sen köpte vi ju ett gymkort då, 780 kr för 4 månader tror jag att det var. Inte helt fel bara man utnyttjar det och inte gör som jag gjorde med mitt gamla gymkort som användes ca 2 gånger eller nått. Nej men hur som helst blev det inte så mycket gym då. Men ett stort plus är ju att det tar några få minuter att gå till gymmet och DET klagar vi inte på. Som sagt det känns som vi bor i vår egen lilla stad här. Allt finns i närheten.
Och till råga på allt så har vi börjat att gå ut och gå nu också. var ute måndagskväll och även nu igår. Visserligen regnade det igår och vi gick en kortvända till Tybble och våldgästade först Adam och sen Eric en liten stund. Trevligt att se hur Eric bodde också.
Enda tråkiga är korridorerna i Tybble. Har inte fått något bra intryck utav dom. Man ser nästan aldrig folk i dom. Kanske är för att jag är så van med 12 och här är det folk hela tiden. OCH fest hela tiden dessutom.
Idag ska jag och Elin vara lite duktiga också och gå på ett sektionsmöte för serum. Vi hade tänkt att bli faddrar så det känns som att man borde börja gå på dessa möten nu. Har ingen aning om hur det funkar eller så men det märker man väl så småning om antar jag.
Måste bara säga att avsaknaden av bilder beror på att min dator nu är inne på lagning så det kommer bli lite dåligt med det just nu.


Elin, Agnes, Frida

Kommer säkerligen få spö för att ha lagt upp denna bilden men det är det absolut värt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0