Edward Cullen

Ja gårdagen flöt på ungefär som den skulle. Dagen började med föreläsning från 8-13 efter att ha sovit fem timmar. inte att rekomendera men det var i alla fall en bra och intressant föreläsning. En man som föreläste om människosyn. Pratade om Freud och lite sådana saker.
Och när man han kom in på att prata om feminismen så startade han den delen genom att säga:

"Ni får vara lite kritiska till att en 61-årig gammal gubbe med slägg föreläser om feminism."

På kvällen schema så stod det party som vanligt känns det som när man bor i denna korridor men det är kul som fan. Drog dock först iväg ett gäng till Willy och handlade lite grejer så vi i korridoren kunde äta tacos tillsammans. Jag och Sofia som blev kallade mamma minst 30 gånger satte grabbarna i arbete och lämnade sedan dom där. När vi kom tillbaka var maten klar. Väldigt praktiskt faktiskt.

Sedan var det dags att göra sig i ordning för kvällen. För det första skulle jag klippa David som mer eller mindre hade börjat likna en svamp. Och efter klippningen såg han mer ut som Edward Cullen vilket enligt mig är en betydligt stor förbättring.

David lyckades även låsa mig ute under kvällen. Typ låste och gick därifrån när jag fortfarande var kvar i korridoren. David: "Nej men vadå? jag har inte låst"
Tur att vi hittade nycklarna i alla fall. Annars hade det blivit lite jobbigt. Och lite cred till mig för jag tog resorb innan jag gick och la mig. Så idag mår jag som en gud. Förutom att jag är sjukt sugen på max. Inget är bättre än max.
Och denna gången var det Davids tur att undra.



David skulle leka....ja jag vet faktiskt inte vad






Här var det alias som gällde. Tag ett kort, det står ett ord, försök förklara det för din kompis.
Jävligt kul om man druckit lite. Dock så fuskade Adam så.
Jag och Björn vann i alla fall




Sedan vart det så klart super mario 3. Finns det något roligare? Nej tror fan inte det.





Tackar man nej till detta?







Davids kommentar efter det här fotot:

"Men varför visar vi spriten? Vi gömmer den och tar ett nytt kort."




Elin och singstar





Mer singstar




Denna bild får avsluta.

Och David akta dig för läskiga turkar som vill mer än att bara betala din taxi och ge dig sprit och "Pulver"

Kommentarer
Postat av: Elin

Weehee jag träffade min idol Edward Cullen och var bara tvungen att ta en idolbild tillsammans med honom! Jag menar hur glad kan jag bli?! :)

2009-09-06 @ 13:03:13
URL: http://elinhu.blogg.se/
Postat av: David

dock inget pulver!!!!! myyt

2009-09-06 @ 15:49:56
URL: http://davvva.blogspot.com
Postat av: hasrat

2009-09-29 @ 11:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0