Lördag 26/9-09

sova ut idag? Icke. Amanda drog upp mig halvtolv och tyckte att vi skulle ner på stan för att handla på systemet och för att shoppa lite kläder inteför it's så -09 som skulle vara på kvällen. Jag trodde att jag skulle ha samma otur som jag alltid har vad det gäller att hitta kläder men denna dag hade jag faktiskt tur. Hittade en jätte söt tubklänning som var svart och lila rutig. Min tanke var: "Snälla var inte dyr, Snälla var inte dyr........" Och det var den inte så ibland har man tur. Dock höll jag på att döda min axel för systemet stängde ju före affärerna så vi var tvungen att handla dricka innan så vi fick gå runt med det på stan. Inte okej så att säga.

Denna dag började tidigt då jag skulle träffa tjejerna innan och ha lite girltime. Blev att samlas hemma hos Moa och ha det trevligt. Sen bar det så klart av till vår korridor eftersom vi stod för förfesten. Otippat va? Eller inte. Och som vanligt blev jag beordrad att fixa Sofias hår. Det är sånt man får utstå om man gått frisör. Plus att klippa Fridas lugg. Men vad gör man inte för sina vänner. Nästa gång ska jag supa till rejält så fort som möjligt så dom inte vågar låta mig fixa deras hår.

Idag var David med på festen också. Han hade ju varit i Stockholm på fredagen och missat den bästa festen på länge. Illa. Men han får väl skylla sig själv antar jag. Sen är han ju klantig också. Tappar saker hela tiden. Glad att jag kunde avråda honom från att dricka farlig energidryckskoncentrat med sprit. Hade blivit farligt.
Sen bar det av ner mot stan. Jag och Sofia åkte taxi ner till conventum och satt utanför en stund och disskuterade livet medan jag fick dricka upp min dricka. Och jag kan säga att det blev alldeles för mycket utav drickan. Men ja jag kommer i alla fall ihåg spelningen av Millencolin vilket var det viktiga. Några fina bilder blev det med.
Kvällen slutade dock inte så där jätte bra då jag fick akut jätte ont i magen och uppåt och lite bak i ryggen. Jätte konstigt måste jag säga. Så jag kom i säng betydligt tidigare än på fredagen.

7 liter sprit på hur lång tid då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0