Lund

Har nu vart i Lund i ca 5 dagar. I morgon är det dags att åka hem. 6 timmars resa för att komma hem till underbara Örebro igen. Alla pratar ju som jag vet inte vad här. Trots att Örebro ligger i gnällbältet så är det nog trots det lite vettigare språk. Fast å andra sidan så har ju Lund sina fördelar det med. Väldigt fin stad måste jag säga. var och kollade in domkyrkan i lördags. Mycket fin kyrka måste jag säga. Älskar kyrkor. Knäppt egentligen, tror inte på det här med religion och skit men ändå är jag helt trollbunden när jag kommer till en kyrka. Det är väldigt fint hur som helst.
Dagen idag har dock inte varit så där jätte bra. Är det influensatider nu eller vad är det? Sista dagen hade väl kunnat sluta lite bättre. Men det är inget som man ska hänga upp sig på antar jag.

Fick veta igår också att min kära vän Maria har flyttat till Örebro. Hon har nu fått jobb och har då bosatt sig där. Underbart. Det hade man inte kunnat tro. Att vi skulle hitta tillbaka till varandra och dessutom bo i samma stad. Det kommer bli bra det här.
Måste säga att det "nya" livet i Örebro verkar bli bra. Allt går som jag vill på ett eller annat sätt och gör det inte det så ordnar man det. SÅ snart jag fått min egna lägenhet så kommer allt vara på topp.
Enda problemet nu är att ta reda på saker man inte vet. Varför är det vissa frågor som man inte kan få svar på? som man inte ens själv kan svara på?

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Ja du om det ändå vore så lätt... powernapar hellre på ditt senaste vis! :P

2009-09-21 @ 21:05:19
URL: http://elinhu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0