Måndag 28/9-09

Usch säger jag bara. Har varit tvungen att plugga massor idag. Värsta dagen hittils vad det gäller att plugga på universitetet. Var tvungen att skriva en utvärdering av min vfu idag plus läsa massa. Var tvungen att skriva mina egna reflektioner utifrån benners kompetensområden och utifrån kompetensbeskrivningen.
Men nu är det klart och i morgon blir det seminarium vilket känns skönt.


En annan trevlig sak är att vi nu har köpt biljetter till vår finsittning på fredag. Det ska bli mycket trevligt. Jag som tänkte mig en vit helg. Men det känns ju inte som att det kommer hända faktiskt.

Kvällen ägnades åt film åter igen. Och som vanligt var vi väldigt nostalgiska. Jag, Amanda och hennes pojkvän Fredrik kollade på först Trolltyg i tomteskogen och sedan såg vi Dunderklumpen. Men nu är det dags att sova för i morgon är det seminarium kl 09.15 och jag bör nog vara pigg då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0