update 30/9-09

Tentan har tagit massa tid från mig idag. har kommit en bit på vägen men skulle inte ha klarat det utan Emma det säger jag bara.
Sen hade jag nog inte vart så pigg och klar i huvudet nu utan David 1 heller.
Alltså vi har två david. David 1 och David 2. Så lilla David han som jag bor med får vara 2. Men David 1 tog med mig ut på en åktur på hans mc. Underbart måste jag säga. Var tvungen att rensa huvudet lite och det funkade verkligen. Åkte en vända mot Kumla och runt där någon stan bland en massa åkrar och skit. Men helt underbart var det. Sån skön känsla.
Nu har jag och Amanda sett på Beverly Hills. Bara en liten paus i pluggandet. Har blivit mycket filmkollande nu de senaste dagarna känner jag. Har varit allt från Trolltyg i tomteskogen till surfs up och även Dunderklumpen och Torkel i knipa.



my name is joseph, it's long for joe

prosit på mig själv

du e ett asschysst tidsfördriv, du e horan i mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0