bitterfitta no.1

Ja det skulle kunna vara jag för tillfället. Har känns mig som en i alla fall de senaste dagarna. Kan det vara för att jag är lite grinig och bitchar lite extra mycket på min man? Frågan är då om han förtjänar det? Det visste man inte. men vad ska man göra med kvinnor? bara att gilla läget gissar jag på.

Men idag kommer jag vara tråkig. Kommer sitta fast i skolan mer eller mindre hela dagen. Så något bloggande kommer det inte bli förän ikväll. nu ska jag hur som helst till skolan på seminarium sen blir det ktc och sen plugg. Jätterolig dag.

Men för er som missade det på facebook så är det nog dags för alla sommarklippningar. Så de som ska klippas får säga till så bokar vi in er på en tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0