Borlänge

Nu är jag äntligen hemma i Borlänge. Kvällen igår var trevlig. vi var ner på strömpis och dansade lite. Men som sagt nu är jag hemma i Dalarna igen och ska dra med min man på diverse saker. Men först ska jag utsätta honom för min far som kommer hem om några minuter. Undra hur det kommer gå. Nej då min far är så snäll och ofarlig så det kommer nog gå alldeles prima.
Och idag hade jag äntligen fått det mejl som jag väntat på. Mejlet från Öbo där det står att det bara är att komma ner och skriva på papperen. Så nästa vecka kära vänner blir det flytt. Någon som vill hjälpa till kanske?

Kommentarer
Postat av: Millis

Påstår du att läskiga svärfar är harmlös? ^^ Nedu! Stackars Rami...

2010-04-02 @ 14:22:20
URL: http://ivarsgard.blogg.se/
Postat av: Sveinungmarit

Great work,webmaster,nice design!

2011-03-28 @ 02:26:47
URL: http://sveinungmarit.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0