god morgon

Ja nu är det en god morgon. faktiskt. Idag är det heldag i skolan med alla brudarna och sen så bär det av mot ikea med sabine.
Har kollat in lite grejer jag behöver till lägenheten och en bokhylla är högt upp på listan. Men då undrar jag. Hur kommer det sig att det alltid ska vara en centimeter för mycket eller för lite. Nu har jag en perfekt vägg där bokhyllan är 2,5 cm för bred. Men va fan. vad gör det. Mer plats att ställa böcker på.
Sen behöver jag lite låddor åt handdukar och grejer. Men detta kommer bli sjukt bra. Till och med mina lådor fick plats under garderoben. Underbart.
Men nu är det dags för skolan. Ha en toppendag

Kommentarer
Postat av: Millis

Svarar du aldrig på kommentarer?? :(

2010-04-08 @ 12:13:25
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0