Grattis Malla och Räki

Ja igår kan vi väl börja med att säga att både Malla och Räki fyllde år. Så stort grattis till dom.
Var så klart förbi hos min fru och grattade henne. Tyvärr kunde jag inte stanna så länge då jag har högar med plugg att ta mig igenom. men det är inte så mycket att göra åt det.
Kan säga att praktiken börjar lida mot sitt slut och i morgon när sista dagen. Skönt men samtidigt tråkigt för det har faktiskt varit jätte kul. Men jag får helt enkelt vänta tills nästa praktik. Då har man något att se fram emot.
Men nu ska jag ta tag i den här dagen och äta lite frukost hade jag tänkt.
Och för övrigt låg det snö ute i Vintrosa igår när jag kom dit. Det är inte helt okej. Men nu är den i alla fall borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0