kontoret

Ja nu sitter man på kontoret igen då. helt okej i och med att det är svårt att få sitta själv här. Fick sällskap av Stefan, Malla och Sabine. Alltid trevligt.
Första lektionen idag var den jobbigaste på länge. sista timmen var den längsta timmen på väldigt lång tid. Pratade om organisationen vi ska jobba i. Inte så jätte kul att lyssna på. Nu däremot väntar jag på att sabine ska komma tillbaka och på att Mela ska bli klar med sitt så ska vi ner på stan för att inhandla alkohol till helgen och sen för att skriva på kontraktet till min lägenhet. Sen bär det av mot bovärdskontoret för att hämta nycklarna. Så idag får jag äntligen se min lägenhet. Och i morgon blir det inflyttning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0