Ojdå!!

Ja nu har det faktiskt gått så långt att folk börjar bli arga för att jag inte bloggar så det är väl dags då. Jag har varit sjukt upptagen. Visst ingen direkt ursäkt men prioriterar inte bloggen nu. fast det kanske man borde göra.
Vi får väl ta det från början nu då.

Tjällossningen:

Ja förra helgen så ägde Tjällossninge rum. En stor fest med massa overallare helt enkelt. Massa lekar och massa skoj. Och så klart massa alkohol. Det sägs väl att en bild säger mer än tusen ord. Så jag tänkte lägga upp massa bilder och hoppas att dom klarar att beskriva helgen.










Detta spektakel var sjukt roligt och jag fick tag i en dasetröja också. Äntligen. Försökte ju ganska så mycket under ewg men fick inte tag i någon då. Men nu jävlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0