Ramis födelsedagspresent!!

Ja nu vet älsklingen vad han ska få. Visst han fyller inte år fören 1 augusti. Men han måste få veta nu i och med att vi ska göra det i juni och jag behöver hans hjälp i och med att det ska fixas nu.
Och det han ska få är en resa till disneyland paris. Jag är så glad över att vara tillsammans med någon som är lika barnslig som jag och kan ha kul. Anledningen till denna present är för att jag vet att han vill dit och jag har hela mitt liv velat åka dit. Så vi får ut lika mycket utav det båda två. Så 18 juni åker vi. Paris here we come.



Kommentarer
Postat av: Millis

Nu är jag RIKTIGT avundsjuk!!! :( Vill oxå se disneyland!!!! ^^ Får jag plats i bagaget kanske??

2010-04-06 @ 00:22:24
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0