Torsdag

Nu får ni ursäkta att det varit dåligt med uppdateringar. Men det har varit mycket spring fram och tillbaka och lite datortid. Men här kommer det en uppdatering om min helg.

Torsdagen bar det hur som helst av till Borlänge. Resan gick bra trots att det var sjukt mycket folk. Vi roade oss med att kolla på nightmare before christmas. Eller ja jag gjorde. R somnade trots att det satt en unge bakom oss och skrek och hon tog i ända ner från tårna. Men kan man sova så ska man väl vara glad. Och jag lovar när han väl sover så kan man slå han in huvudet med en påk utan att man skulle väcka honom.
Kvällen spenderades hemma hos bror med massa spel. Blev Alias och i vår familj brukar det oftast sluta med att jag och kicki nästan slåss men denna gången gick det faktiskt bra. Skönt att få träffa alla mina syskon under samma helg samtidigt och även låta R träffa dom.
Och som det verkade så tyckte han om dom och dom tyckte om honom.



Anna (syster), Molly (brorsfru bästa brorsfrun ever), Kicki (syster), Rami (Man ;)), Erik (bror)

Kommentarer
Postat av: Millis

Men åh! ^^ Du är för söt!

2010-04-06 @ 00:26:55
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0