VFU!!!

Yes nu har jag under en veckas tid varit på vfu i vintrosa. det har varit till att gå upp kl 05.30 på morgnarna för att hinna dit i tid. Det har faktiskt gått jävligt bra. Jag tycker faktiskt att det är jätte roligt. Massa gullig människor som man tar hand om och dagarna går hur fort som helst.
Något annat som dock inte är lika roligt det är plugget. Har 2 seminarieuppgifter som ska skrivas tills onsdag, KTC-examination 28 april, omvårdnadstenta 3 maj, Medicintenta 4 maj, psykologitenta 8 maj. Hum någon som vill byta kanske?
Nej det är bara att köra på och hoppas på det bästa.


Ja och som det ser ut nu så kommer jag att vara ensam hela veckan. Karln har åkt till Kalmar för C uppsats och ska, ja vettefan vad han ska göra. sist skar han i typ grisögon eller något. Men hur som helst så kommer jag vara ensam. Det kan nog vara rätt skönt i och med att jag ska plugga hela veckan. Men det kommer ändå bli ensamt i sängen på kvällarna. Men jag ska nog allt klara mig. Jag får ju trots allt ha mitt godis ifred.
Men nu är det nya avsnittet av desperate housewives som väntar och sedan så är det vattengympa med Sabine och Malin.
Ska försöka ta mig i kragen och återkomma i morgon.

Kommentarer
Postat av: Felixthale

Interesting. No more comment :)

2011-05-12 @ 14:43:46
URL: http://felixthale.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0