Fesenjon

Man bara inser mer och mer hur gott det är med persisk mat. Och när man fuskar lite så är det mycket lätt att göra den också. Igår åt vi Fesenjon. Hur gott som helst är det. Det är kyckling i en sås av granatäpple och hasselnötter och sen ris till det. Hur underbart som helst. Men jag låter nog bli att visa en bild på det för det SER inte så gott ut. Men tro mig. det är de.
Och nu när jag varit duktig och städat köket kan jag ju fortsätta i samma anda tycker jag. Det är en sån skön känsla att komma in i ett rent kök. Det händer inte ofta här kan jag säga. Så idag i och med att jag är fri från karlar så ska jag skriva en lista på vad jag ska få gjort. Däribland städa och plugga lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0