jullov!!

Ja i morgon är det jullov. Allt är nu packat för resan som förstå går till Dalarna och sedan till Strängnäs. Men i morgon har jag föreläsning hela förmiddagen och sedan seminarium på eftermiddagen. Sen bär det av. hoppas bara tågen går som de ska.

Sen måste jag bara berätta att jag inte skulle vara någonstans utan min kära mor. Hon är den som lärt mig allt. Och jag lyckades tydligen göra henne stolt idag. Men det är bara för att hon är så smart. Hon hjälper mig alltid hur gnällig jag än är.
Jag skulle inte klara mig utan henne så enkelt är det.
Älskar dig mamma du är bäst.



Så snart är det jul så vi startade lite i förväg med att bränna bocken, men vad ska man göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0