Kurder har roligare?

Det verkar så. det där med blondiner har roligare tror jag inte funkar längre alltså. Fick besök av Derya igår kväll efter en heldag med städ och andra roliga uppgifter som jag var tvungen att ta itu med. Fick faktiskt massa gjort. Men sen kom Derya och åt lussekatter och drack glögg. Underbart att få prata lite gamla minnnen. Hon är ju min vän sen långt tillbaka. typ tio år tillbaka om inte mer. Så henne har man mycket att prata om.

Sen så blev det lite fest i grankottelokalen, mycket trevligt folk som försökte lära mig kurdisk dans tror jag bestämt att det var. så svårt var det faktiskt inte och en sjuk rolig kväll hade vi. Men går man upp tidigt blir man trött tidigt också. så utgång var det inte tal om. Och idag blir det praktik. Mycket roligt. Synd bara att man inte jobbade dag. hade varit bättre men ja. Inte så mycket att göra åt.


Kommentarer
Postat av: Derya

<3

2010-12-04 @ 21:28:49
Postat av: Melvineira

I see first time your site guys. I like you :)

2011-05-11 @ 15:18:06
URL: http://melvineira.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0