Lucia

Ja lucia kom och gick lika fort. Det har varit en mycket mysig dag. Började på praktiken men luciamusik och lussekatter och glögg. Underbart. Jag älskar sådan stämmning och jag älskar mitt yrke. Det blir bara bättre och bättre för varje dag som går. Jag blir bara mer och mer säker på vad jag faktiskt ska göra och vill göra. Helt underbart är det.
Men sen jag har kommit hem har jag och älsklingen sett på luciafirande på tv och bakat bröd tillsammans, samtidigt som man pluggar dessutom. Mycket mysigt må jag säga och mycket fick man gjort men fortfarande mycket kvar. Älskar honom när han är så snäll. Älskar att göra sådana här saker med honom. Och framförallt så är det underbart att ha någon ATT göra detta med, någon att somna bredvid och någon att älska.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så mysigt med Lucia. Har du varit Lucia någon gång?

2010-12-14 @ 22:25:52
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0