Middag

Hade en underbar kväll med min älskade igår. Han kom ju ihåg att vi var ut den 19:e och åt middag förra året. Det var ju i början när vi hade börjat träffats. Och han tyckte att vi skulle fortsätta med den traditionen. När man verkligen tror att han har dåligt minne så gör han något sådant här. Han är ju bara för underbar. Man kan inte säga mycket annat. Blev hur som helst mat på kolgrillsbaren. Underbart gott var det. Trodde aldrig jag skulle få i mig allt men till min förvåning så slank allt ner. Och vi matchade in en buss jättebra också hem vilket var skönt så vi hann inte frysa ihjäl.
Nu är även tågen kollade för hemresa och resa mot strängnäs. Jag trodde det skulle gå jättedåligt med tåg och grejer på lördagen då det är juldagen men det gick precis som en lördag. Underbart. så om jag får som jag vill och tågen inte är försenade så ska jag befinna mig i strängnäs senast 16.16 på lördag.

Kommentarer
Postat av: Derya

Vad gulligt av honom :)

2010-12-20 @ 15:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0