Sj?!

ja det verkar som att allas tåg blir inställda och försenade. Förstår inte riktigt att dom aldrig lär sig. Men jaja. Därför man är glad att det är direkttåg från örebro till borlänge och att dom körs av tåg i bergslagen. Det kom på utsatt tid och var bara tre minuter försenat in i Borlänge. Det är inte illa pinkat. Men det jag är nervös över nu är när jag åker till strängnäs på lördag. antagligen är det inte lika mycket folk då men ändå. Jag tänkte köra vägen över örebro sen byta där och sen vidare till arboga och byta där sen eskilstuna och byta där...ja ni fattar det är inte hållbart känner jag. Små ställen med noll väntsal. Så jag har kommit på ett billigare, snabbare och bekvämare alternativ. Jag åker direkttåg till stockholm och sen därifrån direkt till strängnäs. Enklare, billigare och snabbare. perfekt.
Men nu är det kupolen med Nathalie som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0