Alla hjärtans dag

Lördagen bestod av loverall. Det var mycket mysigt. Träffades först Jag, Anna, Malla, Dudde och Kerim för att äta pizza och sen bar det iväg till bb för fest. Var ju meningen att vi skulle ta cidermärke allihopa och jag mådde inte helt okej efter fredagen så det var kämpigt. När det var ca 5 minuter kvar så sa jag till Rami att jag inte skulle klara det och att jag skulle spy. När han sedan sa att det var två minuter kvar så svepte jag det sista av cidern och höll för munnen. Det hjälpte. Dock tog min man lite avstånd från mig då men jaja. Lyckades få upp det i käften men jag var bestämt och fick ner skiten igen. Okej inte helt fräscht men va fan gör man inte för att lyckas.
Claire hade minst lika stora problem som jag hade. När kontrolltiden på 20 minuter sedan var klar så gick jag och claire bort till kisstrappan och ja man kan säga att vi gjorde oss av med alkoholen helt enkelt. Och det var sjukt skönt kan jag lova.
Kvällen slutade ganska tidigt, strax innan tolv faktiskt i och med att Rami var jätte trött. Blev av med vår alkohol också tyvärr. Men ja vad ska man göra.

Sen måste jag bara säga att jag har den absolut bästa pojkvännen. Var ju alla hjärtans dag och grejer. Jag hade ju fått order om att inte komma hem till honom innan det var mörkt ute. Tror ni att man blev nyfiken då eller?
Svar ja. När jag väl kom dit så hade han tänt massa massa massa ljus i lägenheten. Hade satt upp några i formen av ett hjärta och i hjärtat var det en chokladask. Så söt är han. Sen fick jag jordgubbar doppade i choklad. Underbart gott, med grädde dessutom. Och sen fick jag välja mellan asiatisk mat och hamburgare. Jag tror att hamburgeralternativet fanns med för att azizam vet att jag älskar max. Så det blev ju så klart det. Sen kollade vi på prinsessan och grodan. Var en jättebra film. tyckte verkligen om den, trots att jag blev mobbad för att böla lite. Sen var det bara massa mys.
Helt perfekt kväll. Han lyckades över mina förväntningar.
Tack azizam för en helt underbar kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0