Blodbussen kan köra upp något.

Nu har jag varit så där dålig på att blogga igen, men vad ska man göra när man har lite dåligt med tid och lite dåligt med ork. Ja man bloggar när man har tid helt enkelt. Men skärpning på mig i alla fall.
Helgen vart väldigt lugn faktiskt. Kände att helgen innan hade tagit ut sin rätt och jag behövde vila lite. Dock var det mycket som hände på fredagen i festväg men ja jag dissade det på grund av dålig ekonomi och dålig ork. Stannade hemma istället med azizam. Vi lagade tacos och bakade både chokladbiskvier och semlor. Tvingade Rami att göra det mesta faktiskt för att han ska lära sig lite. Och mycket duktig var han.
Sen blev det film. Och jag FICK kolla på chicflicks. så det blev först ps I love you och sedan blev det the lake house. Mys varning på den kvällen hur som helst. Lördagen däremot så var jag sjukt lat och låg och spelade kingdom hearts heeeela dagen. Men det är ju så sjukt kul så jag kan inte låt bli.

Söndagen däremot hände det mer saker. Blev pulka åkning i Tybble. De backarna är klockrena. Helt livsfarliga men ack så kul. Sen satt vi på max i flera timmar och snackade skit och käkade godsaker.




Och denna vecka har det inte hänt så mycket. Mer än att jag har börjat gå bredvid på nya jobbet. Gjorde det måndag natt och det gick jätte bra. Jag var inte zombie efter det. Men det kan ha att göra med all dextrosol jag knaprade under natten/dagen.
Och jävla blodbuss. Jag fick inte ge blod för jag hade för tunna blodkärl. det är inte okej alls. Kan dom inte skaffa anpassade nålar. Om dom inte har det så ska dom fan inte komma och klaga på att det är blodbrist heller.

Nej nu är det dags för plugg om jag ska klara tantan nästa helg. Och det är klart jag kommer göra det. För fan




För övrigt är det mycket snö i Örebro.

Kommentarer
Postat av: Maria

Mamma sa att du kan behöva dina kärl själv någon dag och då är det bra om de inte är stuckna en massa i om de är såpass tunna kan det vara svårt nog med tunna nålar när du behöver en infart... Så tänk positivt =)

2010-02-27 @ 10:41:08
URL: http://mitrolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0