Sittning

igår var det sittning. Hur kul som helst var det, blev en sjukt lyckad kväll. Och jag var lite nervös inför hela grejen med att bli utvald till vice general. Visste inte riktigt vad jag skulle säga. Men det gick bra ändå. Så nu sätter äventyret igång eller hur man nu ska se det. Rami såg till så att vi filmade hela sittningen också. glömde dock kameran men som tur var tog kerim med den hem.

Bullen spexet gick jättebra det också. De skrattade åt det i alla fall så jag får väl se det som en bra sak. Var dock lite svårt att hålla sig för skratt när alla andra började skratta. Men det gick i alla fall. Och måste säga att maten var mycket bättre denna gången än den var på förra sittningen.
Sen efter sittningen så drog vi till publikum. så klart. Korv på publikum är ju standard på fredagar och det är ju så sjukt jävla gott.
Sen drog vi hem eftersom älsklingen var tvungen upp idag och plugga rätt tidigt så kände jag att det var läge att dra hem honom. Dessutom var jag hungrig också. Kom hem och satte igång fritösen och ja sen däckade jag väl mer eller mindre. Sen hade Rami försökt prata med mig men jag hade tjatat något om tvätt....hahaha...roligt. När jag vaknade senare så skulle jag försöka få i honom lite resorb så han inte skulle må skit idag och då började han prata i sömnen han med. Han pratade något om läkemedel. Jag tror det är den kommande tentan som spökar. Men ja jag vet hur det är. Drömmde massa latinska grejer när jag hade tenta i fysiologi. lite roligt faktiskt. Nu däremot är det läkemedel och persiska ord som spökar i mitt huvud.

Och ikväll är det loverall också. Fullspäckad helg skulle jag kalla det. Tar nog två cidermärken ikväll också. ska bli roligt. Men vi får se hur det går. Vi blir några som ska göra det i alla fall.

Men nu ska jag vara lite nördig och spela lite tvspel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0