Sjukt bra vecka!!

Ja nu har jag ju varit så sjukt seg att skriva den senaste tiden. Men det är bara för att det har varit så sjukt mycket att göra med nollning, omtenta, ny kurs och andra saker. Och nu är det äntligen lugnt ett tag framöver igen. Denna veckan har jag inte speciellt mycket föreläsningar och inte så mycket andra måsten heller. Och det måste jag säga är skönt. Men det drar igång igen om några veckor. Måste säga att man nästan blir lite rastlös när det är så segt. Men nu har jag i alla fall tid att plugga. Och jag måste säga att denna kursen är väldigt intressant faktiskt. Jag trodde att jag skulle ha stora problem med den men det har jag faktiskt inte alls. Skönt som fan är det.

Och idag har jag varit och fixat biljetter till sittningen. Till mig och Rami för elak som jag är så tvingar jag ju honom att följa med. Sen ska jag försöka tvinga med Pantea också för vi har ju inte så många nollor som kan komma så. Och biljetterna till loverall är ju fixade nu också. Så 12-13-14 helgen kommer det att bli fullt upp. 12 är det sittning för nollorna. 13 är det loverall och 14 är det ju alla hjärtans dag. Alla hjärtans dag ska bli roligt för jag har ingen aning om vad som ska hända då. Jag älskar överraskningar. Lite jobbigt att vänta bara.

och idag har jag varit sjukt onyttig. var iväg till max med claire och hennes syster emma. Men fan så gott det var alltså. Nu blir det lite plugg innan jag ska på möte och sen hem till sötnosen och göda honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0