Sommarkläder

ja jobbade natt idag. Gick faktiskt jätte bra och tiden bara flög förbi. Underbart. Jag kan absolut leva med det där jobbet. Det är roligt.
Och sen har man mycket trevliga arbetskamrater. Men för dom som inte vet det så kräksnöade det inatt. Sjukt stora snöflingor och många var dom med. Lite jobbigt när vi åkte bil men va ska man göra. Senare mot morgonen rung 5 tiden så började det dock regna och nu är det massa slask och blötsnö. Så nu börjat fan våren kommer Därav inköpen jag gjorde idag.

Efter jobbet var det bara hem och sova en timme innan man gav sig iväg mot gymnastikhuset och var tvungen att sitta på en skitföreläsning om bland annat Maslow och andra behaviorister. Jätte kul or not. Inte med den föreläsaren vi hade i alla fall. Men det är bara att gilla läget.
Efter denna föreläsning var jag lite snäll mot våra små ettor och lånade ut lite böcker innan jag och Malla skulle ner på stan.
Ja det var ju meningen att jag skulle köpa strumpor och tvål men det slutade med några hundra mer än så. Handlade jenasshorts, jeansjacka, ett linne, skor OCH strumpor. Men det var så snyggt så jag var tvungen. Och sen var man till max och tjockade sig. Inte okej att vräka i sig massa mat och sen springa till bussen för då kan jag lova att maten vill upp efter det. Inte okej.

Men nu ska jag ta en middaslur innan Malin kommer och terrar mig igen.




Kommentarer
Postat av: Maria

Av någon anledning brukar det 'alltid' bli några 100 dyrare än vad man tänkt när man 'bara' ska köpa ett par grejer på stan...

2010-02-27 @ 10:39:08
URL: http://mitrolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0