steak and blowjob day

ja idag har jag faktiskt inte så mycket att skriva. Har suttit i skolan och pluggat från halv tio till halv tio så nu har jag varit duktig. Blev dock störd där ett tag av malla, anna och stefan men det var trevligt i alla fall. sen hade jag ju brudarna där hela dagen också.
Men alla gick hem vid sex så jag satte mig i långhuset och pluggade mer.

Men nog om plugg. Idag är det ju semeldagen och jag har inte ätit någon. Det är illa. Men jag och älsklingen ska baka semlor på fredag. det kommer bli bra. Men det känns som att det är så mycket att göra. man ska med överallt och härja. Men visst lite kul är det också. Men nu kommer tentan på torsdag i första hand sen jävlar ska jag sova i helgen. Dock är det både fulsittning och markus fest på fredag. Får se hur vi löser allt. En vända kanske man kan ta till 28:an. Vi får se vad Rami säger om det.
Men på tal om speciella dagar så är det även steak and blowjob day idag för dom som inte visste det. Så var snälla mot era karlar ikväll ;)
Men nu är det sängen som ropar på mig. så nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0