Tresurehunt

yes idag har varit en underbar dag och jag är sjukt lycklig nu....eftersom min man inte vet vad det är än så kan jag tyvärr inte nämna det här heller eftersom det ska bli en överraskning. Så förhoppningsvis kanske jag kan nämna det lagom till nästa vecka.
Idag har det varit ledig dag i skolan men mycket annat på schemat. Tresurehunt närmare bestämt. två nollor kom det. Men roligt var det i alla fall. Vi fick gå på skattjakt runt hela campus. OCh efter det så blev det korvgrillning. Gött som fan var det efter att ha varit ute i kylan.
Marcus hade med sig söta lilla våfflan också. hon är så sjukt söt. Alla här verkar ha söta hundar faktiskt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0