Lögner

Någor som jag hatar mer än nått annat är lögner. När man sagt att man har svårt att lita på folk så borde det väl vara självklart att det blir ännu svårare att lita på en person om den personen ljuger för en. Men det verkar ju inte gå in i huvudet på vissa. Nu ska jag ju inte dra några förhastade slutsatser i och med att jag inte kan ta reda på sanningen än. Men det är ju ganska logiskt. Så två gånger bara tredje gången gilt som jag väntar på nu. Jag hoppas ju att det inte är sant. Men vad vet jag. Det är inte en omöjlighet.
För dom som inte vet det så kommer sanningen alltid fram. på ett eller annat sätt så gör den det. jag är så trött på lögner nu. Hur ska man göra för att komma ifrån dem? går det ens att göra det? Finns det någon man verkligen kan lite på?
Just nu känns det faktiskt inte så. Jävla skit säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0