Tid?

Ja det är väldigt jobbigt. Har fått ETT(!) mejl på snart två veckor. Och det är minst sagt påfrestande. Vill bara höra om du lever om du har det bra och om du saknar mig. Men ja jag får ju inte tag på dig så jag kan säga det. Har skrivit flera mejl per dag ibland och har skrivit varje dag. Men nu blir det inge mer för det är jobbigt att gå in på mejlen flera gånger varje dag för att se om jag fått något svar. Känns som att det är lika bra att skita i det och bara vänta tills du kommer hem. Varje gång man har något i inkorgen hoppas man att det är du. Men varje gång är det bara en massa reklam och skit. Så man blir lika besviken.
Men det är okej jag förstår att du har mycket att göra och så, så jag får helt enkelt vänta.
Och eftersom jag inte får tag i dig så hoppas jag att du har det bra och att du kommer hem säkert. Saknar dig så obeskrivligt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0