Det är dags!

ja jag tror det är dags att skriva ett inlägg nu igen. För de senaste dagarna har jag inte varit så jätte rolig så har inte haft så mycket att skriva om faktiskt. Har kollat beverly hills, tvättat, städat, pluggat persiska och spelat tv-spel. Men det är så skönt att bara vara och inte behöva göra något. Är ju helt själv också och klagar inte så mycket på det faktiskt. Jag har haft det skönt hur som helst men i morgon försvinner friden. Jag har även gjort klart Ramis födelsedagspresent. Det enda jobbiga med att ge honom saker är att han inte blir så entusiastisk som jag vill att han ska bli. Men alla kan ju inte bli som jag direkt. Tycker om honom ändå. Men som sagt nu är jag i alla fall mer eller mindre klar. Några få saker kvar som måste slipas på men sen är det faktiskt klart.
Det är väldigt cheezy och väldigt personligt men jag hoppas verkligen att han ska bli glad. Annars jävlar.

Men nu är han ju faktiskt väldigt söt men har en tendens att göra saker som jag blir lite sur på. Men av någon konstig anledning så lyckas han alltid göra mig glad ändå. Och vad jag har märkt så är vi två faktiskt lite mer lika än vad jag från början trodde. Vi är envisa som åsnor båda två. Men denna gången var det inte jag som gav upp utan det var han, med lite hjälp från Magnus. Så nu kan jag säga att min önskan för i år äntligen har gått i uppfyllelse. Så detta var en av dessa saker jag önskade. Jag har en önskan kvar för i år sedan är jag nöjd. Och jag har till och med redan gjort en önskan för nästa år. Men där krävs nog lite mer av mig.

Blir lite dåligt med bilder nu då jag inte orkar starta min dator. Den har nämligen virus så jag måste göra något åt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0