strängnäs

ja kom hem till borlänge efter att jag och älsklinge har varit och hälsat på svärföräldrarna i strängnäs. Första gången och allt. Det var mycket trevligt. Dom var verkligen underbara och jag tror dom tyckte om mig med. Men nu har jag nyligen sagt hejdå till min älskling på telefon då han nyss gick igenom gaten för att åka iväg till Iran under juli månad. Så på fyra veckor kan jag inte prata med honom. Jobbigt. Men det ska nog gå bra.

Nu däremot är det ju peace and love som gäller och bara jobb och musik hela veckan. Det ska bli sjukt kul. och alla syskon är nu i borlänge så jag får träffa allihop. Ska bli så kul. Men nu har jag inte tid att sitta här längre. Ska göra lite nytta.
Kommer mer uppdateringar under veckan.




världens finaste pojke som jag redan saknar massor. Hoppas du har det bra där borta och att du tänker på mig lika mycket som jag tänker på dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0